- Wdrożenie PocztowyID to ważny moment w cyfryzacji naszych usług. Klienci mogą szybko i bezpiecznie potwierdzać tożsamość u partnerów komercyjnych i w pełni korzystać z usług publicznych online – Agata Jelonek, Naczelnik w #BankPocztowy https://t.co/Qr2DiCjW6d pic.twitter.com/6zP8b3fMs5— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 21, 2025
Usługa PocztowyID #BankPocztowy - umożliwiająca klientom zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID #KIR jest już dostępna w serwisach publicznych. https://t.co/Qr2DiCjW6d pic.twitter.com/1mrndy5jEC— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 21, 2025
Zmiany w składzie Zarządu Banku Pocztowego S.A. https://t.co/dnFIuk9yuc— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 13, 2025
Pracownicy placówki #BankPocztowy w Sanoku udaremnili próbę wyłudzenia 10 tys. zł metodą „na inwestycję”. #Cyberdojrzali #bezpieczeństwo #banki https://t.co/VHxTHsw7RF pic.twitter.com/HdUO9HIMb1— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 13, 2025
Zmiany w składzie Zarządu Banku Pocztowego S.A.https://t.co/3ftdj7a5tD— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 12, 2025
- Mobilne uwierzytelnienie zwiększa komfort korzystania z bankowości, eliminując konieczność wpisywania kodów SMS. Jest ponadto bardzo bezpieczne, gdyż jest szyfrowane - Agata Jelonek, Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych #BankPocztowy https://t.co/72JdJaegTI pic.twitter.com/pLigtnmVOw— BankPocztowy (@PocztowyBank) August 6, 2025